Zo makkelijk kan onderhoud en reparatie zijn

We leveren topkwaliteit producten en diensten. Daar staan we voor. Maar ondanks al onze inspanningen kan er natuurlijk iets misgaan of defect raken. En dan is het prettig te weten dat u op de specialisten van het Paqar onderhoud- en reparatieteam kunt rekenen. Kijkt u maar:

  • We hebben een eigen serviceteam met landelijke dekking
  • Met het afsluiten van een All In contract (SLA) helpen we u binnen 24 uur en zijn er geen extra kosten aan verbonden
  • Duurt dat langer, dan zetten we onze omruilservice in
  • Onze telefonische helpdesk staat altijd voor u klaar

De zekerheid van een serviceabonnement

Ook voor wat betreft het afsluiten van een serviceabonnement maken we het u makkelijk. Geen keuze uit een onoverzichtelijke brei aan mogelijkheden, maar duidelijkheid. We bieden u twee abonnementsvormen, waarvan de basisuitvoering al zonder meer volledig te noemen is. Wilt u profiteren van extra gemak, dat is het ServiceGemak Extra abonnement uw keuze.

ServiceGemak Abonnement

Sluit u deze abonnementsvorm af, dan kunt u rekenen op de volgende ondersteuning:

  • Professionele helpdeskservice met goedopgeleide specialisten
    • beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 18:00 uur
    • op zaterdag van 09.00 – 17.00 uur
  • Geen gezeur omruilservice (Swap)
  • Reparatie op onze locatie

ServiceGemak Extra Abonnement

Dit all in abonnement biedt alle voordelen van het ServiceGemak abonnement plus de volgende aantrekkelijke extra mogelijkheden:

  • We voeren de reparatie op uw locatie uit
  • U kunt rekenen op 24-uur responsetijd
  • De kosten voor de hardware en de manuren zijn voor onze rekening

Welke keuze u ook maakt, u kunt altijd rekenen op onze knowhow, enorme ervaring en de wil om u optimaal van dienst te zijn. Want Paqar rekent af met gedoe!